NET METERING

آن گرڈ سولر سسٹم کیسے کام کرتآ ھے

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کیا ہے؟

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم ایک قسم کا سولر انرجی سسٹم ہے جو پبلک گرڈ سے منسلک ہوتا ہے۔ یہ نظام ایک انورٹر سے لیس ہے جو سولر پینلز سے پیدا ہونے والی ڈائریکٹ کرنٹ (DC) بجلی کو الٹرنیٹنگ کرنٹ (AC) بجلی میں بدل دیتا ہے، جو گھروں اور کاروباروں میں استعمال ہونے والی بجلی کی معیاری شکل ہے۔

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کیسے کام کرتا ہے؟

ایک آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم سورج کی روشنی کو جمع کرکے اسے بجلی میں تبدیل کرکے کام کرتا ہے۔ ایک عمارت کی چھت پر لگے سولر پینل سورج کی توانائی کو اکٹھا کرکے انورٹر کو بھیجتے ہیں۔ انورٹر پینلز کے ذریعے تیار کردہ DC بجلی کو AC بجلی میں تبدیل کرتا ہے، جسے پھر پبلک گرڈ میں بھیج دیا جاتا ہے۔

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کے کیا فوائد ہیں؟

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم استعمال کرنے کے کئی فائدے ہیں۔ اہم فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ گھر کے مالکان اور کاروبار کو اپنی بجلی خود پیدا کرنے اور بجلی کے روایتی ذرائع پر انحصار کم کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ مزید برآں، آن گرڈ انورٹر سسٹم توانائی کے بلوں پر پیسے بچا سکتا ہے اور عمارت کے کاربن فوٹ پرنٹ کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

آن گرڈ انورٹر سسٹم توانائی کے بلوں پر پیسے کیسے بچاتا ہے؟

آن گرڈ انورٹر سسٹم گھر کے مالکان اور کاروباری اداروں کو اپنی بجلی خود پیدا کرنے کی اجازت دے کر توانائی کے بلوں پر رقم بچا سکتا ہے۔ جب سولر پینلز استعمال ہونے والی بجلی سے زیادہ بجلی پیدا کرتے ہیں، تو اضافی توانائی پبلک گرڈ کو بھیجی جاتی ہے، اور گھر کے مالک یا کاروبار کو اس توانائی کا سہرا دیا جاتا ہے۔ جب عمارت کو پینلز سے زیادہ بجلی کی ضرورت ہوتی ہے، تو گرڈ اضافی بجلی فراہم کرتا ہے۔ گرڈ سے خریدی گئی بجلی کی مقدار کو کم کر کے، گھر کا مالک یا کاروبار توانائی کے بلوں میں پیسے بچا سکتا ہے۔

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کی کیا حدود ہیں؟

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کی بنیادی حدود میں سے ایک یہ ہے کہ یہ عوامی گرڈ پر منحصر ہے۔ اگر بجلی کی بندش ہوتی ہے تو سسٹم بجلی فراہم نہیں کر سکے گا۔ مزید برآں، یہ نظام صرف اس وقت کارآمد ہوتا ہے جب سورج چمک رہا ہو، لہذا جب یہ ابر آلود یا اندھیرا ہوتا ہے تو یہ توانائی کا قابل اعتماد ذریعہ نہیں ہے۔

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کے لیے کیا دیکھ بھال کی ضرورت ہے؟

آن گرڈ انورٹر سولر سسٹم کے لیے ضروری دیکھ بھال کم سے کم ہے۔ سولر پینلز کو باقاعدگی سے صاف کرنے کی ضرورت ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ مؤثر طریقے سے کام کر رہے ہیں، اور انورٹر کو وقتاً فوقتاً چیک کیا جانا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ ٹھیک سے کام کر رہا ہے۔ مزید برآں، لائسنس یافتہ الیکٹریشن کے ذریعے سال میں ایک بار سسٹم کا معائنہ کیا جانا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تمام اجزاء اچھی حالت میں ہیں۔

Leave a Reply